reklama

Ide ma vychytiť!!!

Prišla mi drzá aj minulá vláda za Mikuláša Dzurindu, boli arogantní, povýšeneckí a furt sa vyškierali a to ma šlo roztrhnúť od jedu. Keď neodpovedajú na to čo sa ich jasne redaktor pýta. Dzurinda v tom je majster, ale toto čo sa teraz deje, to ma ide vychytiť!!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Tak za rok ten Valentovič nespravil nič, len čo som čítala furt predkladá nejaký návrh na zrušenie poistovní. A to by som mu ešte prepáčila, aj keď mi to pripomína komunizmus. A keď sa k týmto návrhom vyjadrujú v médiách právnici, že zákon je protiústavný, tak minister tvrdí, že si dal urobiť vlastnú analýzu, ale že jej výsledok nezverejní, lebo nie je povinný to zverejniť, vraj si to dal robiť len súkromne.

Aha! Takže on si dal robiť len súkromne, ako súkromná osoba analýzu, len tak z dlhej chvíle. A teraz ju bude tajiť, lebo môže. Čo je toto za prístup? Buď ju mám, alebo ju nemám, prečo by ju nemal ukázať? Veľmi ma štve táto arogancia. Keď vidím, že niekto zavádza alebo klame a to všetko s úsmevom na tvári a bude tvrdiť, že nie! To by som ho šla roztrhať v zuboch!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je to ako s tými americkými filmami, vždy je tam jeden hajzeľ, ktorého nevedia dostať a smeje sa policajtom do tváre. Vraj nemajú dôkazy. A toto mi príde rovnako, analýzu mám, ale nedám, žiaden zákon mi to neprikazuje hahaha. A to už vôbec nehodnotím to či je to dobré, alebo nie. Už nech je to akékoľvek, tak zabíjať s tým rok času to je ozaj hlúposť. Rok sa dohaduje o tom či zrušiť poisťovne či nie a potom keď nemá nič v rukách, tak sa vyškiera do telky, že on nič ukazovať nemusí, ale na 100% vie, že to čo má v rukách mu stačí.

Tak ako aj s tým zákonníkom práce, čert bral či dobrým či zlým. Ako môže jeden povedať, že neboli robené žiadne kompromisy a druhý povedať, že ich bolo mnoho? Jeden z nich predsa klame! Možno som zbytočne naštvaná, ale vychytiť ma ide z celej politiky!

Veronika Horváthová

Veronika Horváthová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žena, mamina, manželka.. Zoznam autorových rubrík:  RodinaPolitikaZábavaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu