reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Horváthová

Veronika Horváthová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žena, mamina, manželka.. Zoznam autorových rubrík:  RodinaPolitikaZábavaSúkromnéNezaradené

reklama

Politika

Ide ma vychytiť!!!

Veronika Horváthová

Ide ma vychytiť!!!

Prišla mi drzá aj minulá vláda za Mikuláša Dzurindu, boli arogantní, povýšeneckí a furt sa vyškierali a to ma šlo roztrhnúť od jedu. Keď neodpovedajú na to čo sa ich jasne redaktor pýta. Dzurinda v tom je majster, ale toto čo sa teraz deje, to ma ide vychytiť!!

  • 29. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 525x
  • 8
Buzeranti, Maďari a iné...

Veronika Horváthová

Buzeranti, Maďari a iné...

Otec mi často vravieval, že nejde o to čo som povedala, ale ako som to povedala. Dlho som nechápala zmysel tejto jeho obľúbenej vetičky, až kým sa mi to nestalo na vlastnej koži. Mala som asi 16 rokov a život bol gombička. Bolo to krásne obdobie na ktoré rada spomínam. A bolo to aj obdobie kedy som začala chápať niektoré otcove poučky.

  • 14. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 946x
  • 26
reklama
SkryťZatvoriť reklamu